Stylish Pink
Short Speech



[AboUt Me !]

Heyyy ! u have stepped into my blog ! be nice here ! no more copycats okey ? follow me ! i'll follow u back

Pilih-Pilih



Story About Links Goodies

Leave A Message



.

____________________________________
◕ Sing Along ◕


Give An Applause


Hosting by FARAH RIZMIA
Skin Made by Aina Hanani
Background Made by Aina Hanani
Header Made by Aina Hanani
Best view in Google Chrome only
Cursor by Cursor 4U
Images by We ♥ It
MASE KEM KAT TEMERLOH
Wednesday 24 October 2012 | 00:40 | 0 Awesome!

Assalamualaikum...














Nie nak share cite dengan korang sume nie pasal aku pergi kem pada 19 oct hingge larhh 21 oct.,memang best glear larhhh.,aku dpat jumpe kawan baru.,sume nye sporting2.,aku suke kawan dengan diaorang sampaikan aku sayang nak tnggalkan kem tu.,first2 pergi tu memang aku tak ade kawan baru.,aku cume kawan dengan kawan trsayang aku jek larhhh athirah.,bile fasi2 kasix group.,aku teros dpat kawan baru.,mase tu pulak aku rapat dengan budak sekolah lanchang,bukit cermin,mentakab n seri semantan.juz budax smk telok sentang jek aku tak kawan coz kite orang sume tak suke kat budax2 telok sentang tu.aku sayang sangat kat member2 kat sane.,paling best sekali waktu malam.,ade jek orang memekak dekat luar.,main2 larhhh.,memang best larhhh.,tak bole lupe ade sorang budax nie kene pnggil angry bird lak,budax skowla mane p0n aku da lupe larhhh...nie hah ade gambar2 buat kenangan kat atas nie.,tengok larhhh yerx!misss sangat kat budax2 kem:)



Older Post | Newer Post