Stylish Pink
Short Speech



[AboUt Me !]

Heyyy ! u have stepped into my blog ! be nice here ! no more copycats okey ? follow me ! i'll follow u back

Pilih-Pilih



Story About Links Goodies

Leave A Message



.

____________________________________
◕ Sing Along ◕


Give An Applause


Hosting by FARAH RIZMIA
Skin Made by Aina Hanani
Background Made by Aina Hanani
Header Made by Aina Hanani
Best view in Google Chrome only
Cursor by Cursor 4U
Images by We ♥ It
MEMBER YANG AKU SAYANG
Wednesday 24 October 2012 | 07:45 | 0 Awesome!

hai korang....

aku nak cite masalah aku sekarang ini.,
aku bapak rapat nye dengan die nie,sampaikan orang lain 
jelesz tengok kite orang brkepit kesane sini.,
kite orang da kawan lame darh.,
sumpah larhhh aku sayang sangat kat member aku tu.
sekarang nie member aku tu darh tak macam dulu.,
perangai die bapak lainnye drie sbelom nie.,
aku nak nasihat die nanti,die ingat aku nie good2 je.,
die pon darh mcam tanak kawan dengan aku sbab die mara aku rapat 
dengan member aku lagi satu tu,aku dengan member aku lagi satu tu memang da rapat glear
sekarang nie semenjak die mnghilangkn drie die sendiri.,
ary tu tbea2 je anta meceh kat aku,die tulis mcam2.,
esok tu die jumpe aku kat skowla.,mcam2 larh die cakap kat aku,
sekarang aku tak tahu nak buat ape.,
aku sayang dua-dua member aku tu.,
aku p0n tak tau nak jelaskan cm maner kat die.,
yg penting sekarang nie aku tetap sayang die larhhh coz kite orang darhhh lame 
kawan!!!


Older Post | Newer Post