Stylish Pink
Short Speech



[AboUt Me !]

Heyyy ! u have stepped into my blog ! be nice here ! no more copycats okey ? follow me ! i'll follow u back

Pilih-Pilih



Story About Links Goodies

Leave A Message



.

____________________________________
◕ Sing Along ◕


Give An Applause


Hosting by FARAH RIZMIA
Skin Made by Aina Hanani
Background Made by Aina Hanani
Header Made by Aina Hanani
Best view in Google Chrome only
Cursor by Cursor 4U
Images by We ♥ It
gUnUng sEnyUm
Friday 23 November 2012 | 20:52 | 0 Awesome!
Balik dah aku dekat rumah nie dari kem perhutanan peeringkat negeri pahang kat
 Hutan Lipur Gunung Senyum.,
Memang best gile2 larh!!!miss budax2 kat sane.,
First sampai kat sane dah kene marah ngan tuan sa"adon.,
Lepas tuh khemah pulak buat hal.,dah lah mase hujan tuh.,
Mlam tuh pulak ade ice breaking & kenalsuai.,
Mase tuh lah kene pisah ngan member n dapat member baru,dalam mase yg same aku tergadoh ngan budak sorang nie.,
Aku dapat group 2.,memang best group tuh sbab sume sporting2.,
ade 13 orang dalam group tuh iaitu yg first sekali akulah kan eika,Leader group 2 pulak adam,form 6 darie sekolah chini.,aku memang baik lah ngan die!yg slalu buat lawak pulak name die rezza darie sekolah jengka!die nie form 2.,Firdaus nie slalu yg beri nasihat kat group 2 nie darie sekolah mane.,aku tak ingat lah.,
die form 3.,same ngan aku,syafiq dengan khairul pulak budax yg pendiam lah sangat.,tapi rajin doe.,!
k.sha nie form 6 same dengan adam.,Hermmm..,fauziah,Lily n Lynn member baik aku kat group tuh.,Fauziah n Lily same form ngan aku.,Lynn pulak form 2.,die chumeiy sangat.,Alya n iera nie bff dlam group 2 nie.,
Memang best gile lahh pegiey hutan n masok dlam gua tuh.,kite orang masak ikan masin.,nasi n telor.,tuh lahhh mkanan tgahari kami orang.,kesian betol..
Balik dari hutan tuh.,aku,adam,rezza,khairul,firdaus, n Lily berlumbe sape yg paling awal sampai kat padang.,sampai sakit gile kaki aku nie.,
mlam tuh ade night walk.,menjerit jerit aku dalam hutan sorang sorang.,punye lah takot padahal orang jek kot.,group 2 dpat bnyak gile lah hadiah nye.,group 2 bersaing dengan group 3!huahuahua...
Last tuh kite orang snap same2..,tuh nak tag kat fb nty pic tuh.,



Older Post | Newer Post