Stylish Pink
Short Speech



[AboUt Me !]

Heyyy ! u have stepped into my blog ! be nice here ! no more copycats okey ? follow me ! i'll follow u back

Pilih-Pilih



Story About Links Goodies

Leave A Message



.

____________________________________
◕ Sing Along ◕


Give An Applause


Hosting by FARAH RIZMIA
Skin Made by Aina Hanani
Background Made by Aina Hanani
Header Made by Aina Hanani
Best view in Google Chrome only
Cursor by Cursor 4U
Images by We ♥ It
Sunday 18 November 2012 | 05:03 | 0 Awesome!
hEyP kOrang!
Hari nie?Aku rase penat gile hari ini.,balik dari pegie berkelah dengan family.,terus pegie rumah member pulak,Kalau tak pegie kesian pulak die nanti.,so,pegie jek lah.,
Memang best gile pegie mandi air terjun tadie,memang sejuk gile air die.,
Fuhh!!!nasib baik aku tahan dengan kaki aku mase nak turun tu,kalau tak memang aku rase.,
aku dah hayut dengan air lah jawabnye.,sampai aku biarkan jek pelampung tu kemane.,tapi ayah aku pergi jugak ambil pelampung tu balik.,
HahahaXD....,.,,,,lawak jek kan!
Esok dah nak pergi Gunung Senyum!Gunung sEnyum wait me!!!!!!
Baju dah lah banyak tak kemas lagi nie.,puas lah esok nak berkemas nye!
Dah lah suar tak cari lagi nie.,adoiyh!!!!
Badan dah lah rase macam nak demam jek nie.,tak larat pulak nak pegie.,
amacam nie!!nak pegie ke tak yerk!!!
Mama....kakak,demam nie.,nak ubat!huwaaaaa....



Older Post | Newer Post